سئو | آموزش سئو و بهینه سازی سایت


م
ن
و
آذرسئو

ادامه مطلب

سئو
نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی
zip
اسفند ۲, ۱۳۹۳

نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی


نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی

نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی ، مقالات سئو

همانطور که می دونید، یکی از مهم ترین بخش های سئو سایت، درج کلمات کلیدی هستند. به صورت خلاصه بخوام بگم ، کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که در نتایج موتورهای جستجو توسط کاربران بیشتر جستجو شده اند.

به عنوان مثال فردی علاقه داره که درباره مطلبی مثل وردپرس مطالب بیشتری رو بدونه.خب برای اولین بار با درج این کلمه در گوگل این مطلب رو جست وجو می کنه و می خونه.به تدریج با جست وجوی بیشتر افراد ،کلمه وردپرس به کلمه ای کلیدی تبدیل میشه و شما هنگام درج مطلبی پیرامون وردپرس،از این کلمه کلیدی استفاده می کنید. اما نکته مورد نظر ما این جاست که یافتن کلمات کلیدی همیشه برای کاربران زیاده نیست. متاسفانه گوگل با همه ی امکاناتش هنوز یک سیستم قوی برای این که کاربر بتونه ستجش کنه که چه کلماتی پیرامون یک موضوع کلیدیه و بیشتر چست وجو شده رو نداره. لذا در این مقاله قصد دارم بهترین سرویس های موجود رو برای یافتن کلمات کلیدی برای راحتی شما عزیزان معرفی کنم.

سرویس word pot

یک سرویس کاربردی برای یافتن کلمات کلیدی جست وجو شده به میزان انبوه هست. این سروریس رو بیشتر به کسانی پیشنهاد می کنیم که پیش از این در گوگل ثبت نام شدن و برای افزایش رنکینگ سایتشون در تلاش هستن. به علاوه این سیستم تمامی اطلاعات مربوط به سرچ های شما رو پیرامون یک کلمه کلیدی در خودش ذخیره می کنه و همچنین درباره نام جست وجو شده اطلاعاتی کلی رو ارائه میدهد.

http://dl.arneweb.ir/uploads/136.jpg

سرویس seo book

این سروریس یک ابزار برای یافتن کلمات کلیدی دارد البته قادر نیست که حجم بالایی از کلمات رو به شما نشون بدهد.

دیتابیس این سروریس، اطلاعاتی رو راجع به سرچ انجام شده از بخش های مختلف گوگل مثل برندها،و همچنین پیشنهادات خود گوگل زمانی که ما در گوگل جست وجو می کنیم رو نشون میدهد.

http://dl.arneweb.ir/uploads/215.jpg

سرویس word stream

یکی از بهترین سرویس های موجود می باشد که قادر به نمایش کلمات کلیدی براساس ترافیک ،حجم جست وجو شده و…هست.

http://dl.arneweb.ir/uploads/word-tracker-azar3eo-ir.jpg

سرویس word tracker

یکی از ابزارهای کامل هست اما اطلاعاتی که درباره خواسته شما نمایش میده چندان گسترده نیست. اما مثل سرویس قبلی از بهترین ابزار های برای یافتن کلمات کلیدی می باشد.

http://dl.arneweb.ir/uploads/word-tracker-azar3eo-ir_52cb5.jpg

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۲.۳]


موضوعات :
مقالات سئو

درباره نویسنده

علیرضا 26 نوشته در آذرسئو دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


4 پاسخ به “نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی”

  1. Afshin گفت:

    دست گلتون درد نکنه
    واقعا خیلی دنبال چنین چیزی میگشتم

  2. موسوی گفت:

    با سلام دوست گرامی
    واقعا ازتون ممنونم خیلی بدردم خورد
    خیر ببینی

  3. فاطمه گفت:

    سلام. ممنون از مطالب مفیدتون. من یه سوالی داشتم
    گوگل کیورد پلنر قبلا میانگین ماهیانه سرچ کلمات کلیدی رو با عدد معمولی نشون میداد ولی الان جدیدا آمارهای کلمات کلیدی رو بر اساس k یا m نشون میده k برای هزار m هم برای میلیون که اصلا دقیق نیست و خیلی مسخره شده .(مثل اینکه فقط برای کسانی که از سیستم ادوردز ش استفاده میکنن نشون میده) من واقعا با این قضیه مشکل دارم .شما راهی میدونید که بشه یه کمی با اعداد واضح تر میانگین سرچ رو بدست آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *